الحياة

اهلا وسهلا بيك نورت المنتدى ويارب ينال اعجابك من فضلك لو انته زائر كريم يا ريت تسجل معانا من هنا ولو عضو سجل دخولك وشكرا ليك وان شاء الله نكون عند حسن الظن

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحياة

اهلا وسهلا بيك نورت المنتدى ويارب ينال اعجابك من فضلك لو انته زائر كريم يا ريت تسجل معانا من هنا ولو عضو سجل دخولك وشكرا ليك وان شاء الله نكون عند حسن الظن

الحياة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى فيه كل مايهم المستخدم العربي برامج العاب اغاني منوعات موبايلات وغيرها الكثير

منتديات الحياة تهنئكم بحلول شهر رمضان المبارك اعاده الله علينا وعليكم باليمن والبركات باذن الله وكل عام وانتم بخير
الخيمه الرمضانيه مفتوحه لكل زوار المنتدى الكل يستطيع مشاركتنا بمواضيعه وردوده ومشاركتنا الثواب طوال هذا الشهر الكريم لا داعي للاشتراك في المنتى فقط كن واثقا ان الله رقيب عليك واترك في المنتدى زهره تفيدك وتفيد الجميع باذن الله

عوده بعد غياب

midomshakel2010
    midomshakel2010
    المدير العام
    المدير العام

تقييم الاعضاء لهذا الموضوغ : 0
    عداد النقاط : 10501

عوده بعد غياب Empty عوده بعد غياب

مُساهمة من طرف midomshakel2010 الخميس أغسطس 20, 2009 7:37 pm

بداية السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اناقلت اجي اسلم عال منتدى عشان غبت عنو كتير وزمانكو نسيتوني بس قلت ارجع تاني عشان حرام المنتدى يققع بعد كل الشغل اللي حصل فيه ده وبعد ما خلاص اتعرف وبقت الرجل عليه زي ما بيقولو كويسه خساره ان كل المجهود ده يكلل بالتوقف المفاجئ
    وبيني وبينكم انا كنت ناوي بصراحه اني اسيب المنتدى للابد يمكن لاسباب محيطه بيا شخصيه يمكن
    لكن انا اعترف اخيرا ان الدنيا مش باقيه لحد وان خير وسيله انك تتغلب على حاجه بتوجعك رأيي الشخصي انك تتعايش معاها وف وجودها ومن غير حتى ما تتأثر
    وانا رجعت الحمد لله للمنتدى وان شاء الله رجوع قوي باذن الله عشان اكمل اللي بديتو هنا وعموما الموضوع بايد الاداره انها تشيلني من المنتدى كلو دي مش مشكلتي انا المهم انا موجود لاخر لحظه ........

عموما رمضان كريم وكل سنه وانتم طيبين بمناسبة شهر رمضان المبارك اعاده الله علينا وعليكم باليمن والبركات باذن الله وان شاء الله يكون رمضان السنادي غير واوعدكم بتجديدات حقيقيه للمنتدى الفتره الجايه تمهيدا لاستقبال الشهر الكريم
    اكرر تاني كل سنه وانتم طيبين .. انا رجعت تاني Very Happy Very Happy Very Happy

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 13, 2024 8:04 pm